Zajistíme pro Váši firmu reprezentativní a čisté pracovní prostředí. Postaráme se o pravidelný úklid Vaší kanceláře, administrativu a spolehlivé pracovníky.
Všechny úklidové práce provádíme v době, kterou si sami vyberete po té, co na začátku spolupráce sestavíme podle Vašich požadavků konkrétní plán úklidu, díky kterému budete mít jistotu, že Vaše kanceláře budou vždy čisté a připravené na běžný pracovní ruch.
Orientační cena:
Orientační cena kanceláře 135m2 (roční smlouva):
- návštěva každý pracovní den (po-pá) – běžný úklid, čištění toalet, vynesení odpadků, zametání a vytření všech podlah, luxování koberců a mytí nádobí
- 2x týdně – utírání prachu, ohmatů a nečistot z nábytku a stolů, telefonů, počítáčů, tiskáren, stolních svítidel, okolí klik a vnitřních parapetů, případně z jiných volně dosažitelných míst
- 1x měsíčně – mytí oken, utírání prachu z hůře dostupných míst
- každý 3.měsíc čištění lednic
- 2x ročně – generální úklid ( čištění koberců extraktorem, důkladné čištění všech povrchů, nábytku, apod.)
Cena příkladu: 12 500 Kč/ měsíc.
* Ceny jsou pouze orientační. Přesnou cenovou nabídku Vám vypracujeme na míru pro Vaše prostory a Vaše konkrétní požadavky.
** Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Kontaktujte nás
Zavolejte na číslo 724 733 122 nebo využijte kontaktního formuláře níže.
Ozveme se Vám co nejdříve!